Chcesz, aby Twoja strona zaistniała w sieci i znalazła wielu odbiorców? Zadbaj odpowiednio o e-marketing. Świetnym rozwiązaniem będzie zastosowanie płatnych linków, zwanych także ruchem płatnym lub linkami sponsorowanymi. Czy wiesz, czym one są? Płatne linki są to specyficzne reklamy umiejscawiane na stronach rezultatów wyszukiwań różnych (zwłaszcza tych najpopularniejszych) wyszukiwarek internetowych. Przykładem takim mogą być reklamy Bing Ads albo Google AdWords.
Linki sponsorowane ostatnimi czasy bardzo zyskują na popularności, gdyż są niezwykle efektywnym narzędziem marketingowym. Można je całkowicie monitorować i nadzorować, co pozwala na raportowanie rezultatów naszej kampanii na każdym jej etapie. A czyż nie o to właśnie chodzi? Internauci spierają się nieraz co jest lepsze i efektywniejsze: płatne linki czy SEO, ale ostatnimi czasy te pierwsze z pewnością wygrywają. Szybkie reklamy pojawiające się w wyszukiwarkach to świetny sposób aby zaistnieć w sieci. Wypróbuj je, a twoja strona witryna internetowa niezawodnie zyska na popularności i zdobędziesz nowych klientów.
Najnowsze komentarze